مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-07سياسي

جهان اسلام خود را آماده نابودی رژیم صهیونیستی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسولی ،نابودی بشاراسد و تسلیم دنیا در برابر خود قدرت بگیرد  که موفق نشده است.

  فلاحتی با اشاره به انفجارها در مراکز هسته ای رژیم جعلی صهیونیست و اتفاقات موشکی پنهان در این رژیم منحوس گفت: امت اسلام و جهان اسلام باید تدارک همه جانبه را برای برچیدن این غده چرکین آماده کنند.

  وی با بیان اینکه در پنجم اردیبهشت صدای فردی از تلویزین سعودی در خصوص مسائل میدان و دیپلماسی  انتشار یافت تصریح کرد: رهبری نیز در این باره تاسف خوردند و برخی از مطالب گفته شده عینا سخنان دشمنان انقلاب اسلامی دانستند.

 متأسفانه کسانی که در انتشار آن نقش داشتند از محکومین فتنه 88 بوده و در دولت جاخوش کرده و میخواستند تاریخ سازی کنند.

  نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تفکر گفت وگو و مذاکره  نیز مختص امروز نبوده و اوایل جنگ نیز در زمانی که شهرهای ما در اشغال رژیم بعث بود عده ای از مذاکره به جای میدان حرف می زدند اظهار کرد: عقل و منطق جهانی که امروز امر مهمی در مجامع بین المللی است هیچ گاه مذاکره با استیلاکنندگان و زورگویان را  نمی پذیرد.

  فلاحتی با بیان اینکه برخی ها مبارزه برای استقلال خواهی را بی نتیجه می دانند و  بر گفت وگو تاکید کرده و می گویند باید به جریان غالب جهانی تن داد گفت: چنین نگاهی مخالف با منطق قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام خود را آماده نابودی رژیم صهیونیستی کند

جهان اسلام خود را آماده نابودی رژیم صهیونیستی کند