مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-05-07بين الملل

اسراییل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد


فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: اسراییل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود.

- ایسنا/بوشهر فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: اسراییل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود.

سرهنگ غلامرضا شهابی در مراسم ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس عنوان کرد: امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی حضوری و خودروی برگزار نشد ولی جوانانی به صورت خودجوش با برگزاری مراسمی پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را به آتش کشیدند.

وی اظهار کرد: این روز، روز مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین عالم است و روزی که ان شاالله استکبار جهانی از صحنه روزگار محو خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: امام(ره) بیش از 42 سال پیش این روز را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند که قدس فراموش نشود و در اذهان مسلمانان باقی بماند.

سرهنگ شهابی بیان کرد: اسراییل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد و هر روز در سرزمین غصب شده فلسطین دچار حادثه می شود، همین توان و اتحاد مسلمانان باعث شده رژیم غاصب صهیونیسم هر روز در اضطراب و التهاب ناامنی به سر ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد

اسراییل دیگر قدرت دفاع از خود را ندارد