مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-07سياسي

میدان از هر دیپلماسی کارسازتر است/عبور از مشکلات با انتخاب اصلح و هوشمندانه


مسئول قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش میدان و فرماندهی میدانی از هر نقش دیپلماسی، سیاسی اقتصادی و روابط بین الملل در برابر دشمن بیشتر است امروز تکلیف داریم از جهان اسلام حمایت کنیم که راهبرد امامین انقلاب و ائمه و پیامبر و در یک کلام خواست پروردگار است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سردار ی ها برای تشکیل یک حکومت صهیونیستی در یکی از مناطق اسلامی در تکاپو و تلاش بودند.

وی گفت: با ترس و وحشتی که از جهان اسلام داشتند بر آن شدند که برای مقابله با اسلام برنامه شیطانی داشته باشند و حکومتی جعلی را در فلسطین مقدس تشکیل دهند.

شرحی از نحوه تشکیل غده سرطانی مسئول قرارگاه مهارت آموزی جهانی کل دنیا را تحت سیطره خود قرار دادند و صهیونیست جهانی در همه جا تفوق پیدا کرد.

این مسئول در ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آنها قدرت سیاسی اجتماعی و اقتصادی خود را بر مردم مستضعف دنیا حاکمیت بخشیدند و افسانه عدم شکست رژیم صهیونیستی در دنیا خودنمایی کرد و به جهان اسلام تیرهای زهرآگین روان کردند.

امام همه محاسبات را در هم ریخت سپهر گفت: با پیروزی انقلاب امام فرمود که این غده سرطانی باید نابود شود و بر همین اساس تصمیم گرفت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس اعلام کند این جریان موجب وحدت جهان اسلام و ایجاد جبهه مقاومت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان از هر دیپلماسی کارسازتر است/عبور از مشکلات با انتخاب اصلح و هوشمندانه

میدان از هر دیپلماسی کارسازتر است/عبور از مشکلات با انتخاب اصلح و هوشمندانه