مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-07سياسي

دیپلماسی جهادگونه در خدمت جریان قدس و اسلام باشد


دیپلماسی باید جهادی عمل کند و در خدمت جریان قدس، اسلام و مسلمین باشد.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های مجازی نمازجمعه با گرامیداشت سالروز شهادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و روز جهانی قدس اظهار داشت: حضرت علی (ع) بر توجه و اکرام یتیمان، همسایگان، قرآن، نماز، خالی نگذاشتن مساجد، جهاد با اموال، مال و زبان تاکید کرده اند.

وی با تاکید بر جهادی زبانی و مالی افزود: محبت و کمک به یکدیگر، پرهیز از دوری و قطع رابطه با یکدیگر، توجه به امر به معروف و نهی از منکر را از جمله سفارش های امیر مؤمنان (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه 21 دستور در وصیت نامه گهربار حضرت امام علی (ع) آمده است، افزود: حضرت علی دغدغه پیشرفت، دین و تقوای مردم داشته است و درود خداوند بر آن امام بزرگوار باد.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طبق فرمایش حضرت امام راحل نباید با ابرقدرت ها سازش کرد و بدانیم که با مذاکرات سیاسی بیشتر به این رژیم غاصب میدان داد و نباید از سلاح گرم در مبارزه با آن غافل بود.

رژیم غاصب اسراییل زبان زور را می فهمد آیت الله محمدی لایینی در ادامه با اشاره به اینکه 70 سال از شکل گیری رژیم غاصب اسراییل می گذرد، افزود: طی این سال ها و شش دهه سعی می کنند از طریق مذاکره مسئله را حل کنند و بنابراین زبان مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی جهادگونه در خدمت جریان قدس و اسلام باشد

دیپلماسی جهادگونه در خدمت جریان قدس و اسلام باشد