مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-07بين الملل

حسینیه اعظم زنجان ظرفیت جهانی سازی مسئله عاشورا را دارد


مدیر عامل بنیاد بین المللی عاشورا گفت: حسینیه اعظم زنجان محبان بسیاری را به خود جذب کرده و امکانات و ظرفیت هایی در راستای جهانی سازی مسئله عاشورا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنبال آن هستیم که حرکت عمومی مردمی جهانی علیه رژیم صهیونیستی به وجود بیاوریم.

اختری تاکید کرد: امروز می بینیم حمایت های کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی از طرف مردم خودشان محکوم می شود و باید تلاش کنیم با راه اندازی هشتک ها و فریادهای عمومی در دنیا وحدت افکار عمومی علیه رژیم جعلی اسراییل ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مجمع جهانی اهل بیت (ع) در راستای رسالت خود بنیاد بین المللی عاشورا را راه اندازی کرده که مأموریت ما در این بنیاد به خارج از کشور مربوط است، افزود: در بنیاد بین المللی عاشورا بنا داریم بتوانیم حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، نهضت امام حسین (ع) و مسیر عاشورا را به غیر مسلمانان معرفی کنیم.

مدیر عامل بنیاد بین المللی عاشورا ابراز داشت: حسینیه اعظم زنجان محبان بسیاری را به خود جذب کرده و امکانات و ظرفیت هایی در راستای جهانی سازی مسئله عاشورا دارد، می توانیم با یکدیگر همکاری و پشتیبانی دو سویه از هم داشته باشیم.

اختری تصریح کرد: بنیاد بین المللی عاشورا از طریق ارتباط با کشورهای مختلف، تاریخ زندگی امام حسین (ع) را با دلایل عقلی و روشن بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینیه اعظم زنجان ظرفیت جهانی سازی مسئله عاشورا را دارد

حسینیه اعظم زنجان ظرفیت جهانی سازی مسئله عاشورا را دارد