مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-07سياسي

ایران تنها کشوری است که برای آزادی قدس تلاش می کند


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که به معنای واقعی کلمه برای آزادسازی قدس شریف تلاش می کند.

- ایسنا/کردستان نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور اسلامی است که به معنای واقعی کلمه برای آزادسازی قدس شریف تلاش می کند.

ماموستا فایق رستمی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه قدس شریف خط قرمز، بین اسلام و جهان استکبار است، اظهار کرد: تا زمانی که اولین قبله مسلمین آزاد نشود، بی شک جریان مقاومت در منطقه ادامه خواهد داشت.

وی موضوع قدس را مسئله ای بسیار اصلی و بزرگ برای جهان اسلام دانست و افزود: هیچگاه نباید اجازه داد به خاطر برخی از اعمال و جریانات سیاسی این موضوع به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه سنندج، با بیان اینکه امام خمینی(ره) با تسلطی بر اوضاع جهان اسلام، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری فرمودند اظهار کرد: با این کار مسئله قدس در جهان اسلام جانی دوباره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در حال حاضر به جرأت می توان گفت که جمهوری اسلامی تنها کشور اسلامی است که به معنای واقعی کلمه برای آزادسازی قدس شریف تلاش می کند، لذا باید سیاست ایران اسلامی در این مسئله برای مسلمین به عنوان یک سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تنها کشوری است که برای آزادی قدس تلاش می کند

ایران تنها کشوری است که برای آزادی قدس تلاش می کند