مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-07بين الملل

فرانسه از سرسختی ایران در مذاکرات وین انتقاد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه ای با روزنامه گاردین در خصوص مذاکرات وین گفت: ایران در جریان مذاکرات احیای توافق هسته ای موسوم به برجام، - وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی بدون اشاره به بدعهدی های طرف های غربی برجام، از عدم همراهی ایران با مواضع مورد نظر غرب در مذاکرات وین انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه ای با روزنامه گاردین در خصوص مذاکرات وین گفت: ایران در جریان مذاکرات احیای توافق هسته ای موسوم به برجام، علائم و موضع متناسبی در رابطه با بازگشت به تعهدات هسته ای خود نشان نداده است.

لودریان در گفتگو با روزنامه گاردین بدون توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای متعدد آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران، گفت: ضروری است که ما فوراً به پیشرفت هایی دست پیدا کنیم، چون ایران به دلیل عدول از تعهداتش هرگز تا این حد به سلاح هسته ای نزدیک نبوده است.

وی مدعی شد: آمریکا بسیار مصمم است تا پیشرفت در مذاکرات حاصل شود و در این راستا پیام ها و علائم لازم را که نشان از عزم واشنگتن برای لغو تحریم ها دارد، ارسال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه از سرسختی ایران در مذاکرات وین انتقاد کرد

فرانسه از سرسختی ایران در مذاکرات وین انتقاد کرد