مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-07فرهنگي

«هفت سال ده روز کم» برگزیده جشنواره هالیوود سیلور اسکرین شد


فیلم کوتاه «هفت سال ده روز کم» موفق به کسب مقام دوم بهترین فیلم در جشنواره هالیوود سیلور اسکرینِ آمریکا و انتخاب در بخش رقابتی نخستین جشنواره فرهنگی هنری «تراوک» شد.

- ، پیمان شاه محمدی پخش کننده بین المللی فیلم کوتاه هفت سال ده روز کم به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید نوری از اعطای جایزه دوم بخش رقابتی به این فیلم در فستیوال هالیوود سیلور اسکرین خبر داد.

این فیلم در بین 614 فیلم از 86 کشور موفق به حضور در بین 13 فیلم منتخب شد و در نهایت توانست مقام دوم بهترین فیلم را از داوران جشنواره هالیوود سیلور اسکرین کسب کند.

این جشنواره امسال، هفتمین دوره خود را به همراه موسسه victim to hero برگزار کرد که از تاریخ 25 آوریل تا 9 مه 2021 برابر با 5 تا 19 اردیبهشت در حال برگزاری است.

شادمانفر همچنین از انتخاب این فیلم در نخستین دوره جشنواره فرهنگی هنری تراوک خبر داد.

داوری بخش فیلم جشنواره تراوک را علی مصفا، فاطمه معتمد آریا و فرنوش صمدیبر عهده دارند که از بین 482 اثر ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، حدود 72 اثر انتخاب و به بخش رقابتی جشنواره راه یافته اند.

محوریت این جشنواره با تکیه بر موضوعات خانه و خانواده و سفر است که به مناسبت نکوداشت پروفسور ایرج اعتصام پدر نوین معماری ایران در چهار بخش فیلم، عکس، کاریکاتور و داستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هفت سال ده روز کم» برگزیده جشنواره هالیوود سیلور اسکرین شد

«هفت سال ده روز کم» برگزیده جشنواره هالیوود سیلور اسکرین شد