مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-07سياسي

واکنش واعظی به خبرسازی در مورد مذاکرات


رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره ادعای بروز برخی اختلاف نظرهای جدی در مذاکرات، ضمن رد ادعاهای جدید، افزود: اگرچه همچنان گفت وگوهای دشواری در پیش روست اما گام هایی که تا کنون برداشته شده امیدوارکننده است و ادعای بروز اختلاف نظرهایی که منجر .

- رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره ادعای بروز برخی اختلاف نظرهای جدی در مذاکرات، ضمن رد ادعاهای جدید، افزود: اگرچه همچنان گفت وگوهای دشواری در پیش روست اما گام هایی که تا کنون برداشته شده امیدوارکننده است و ادعای بروز اختلاف نظرهایی که منجر به اختلال در روند کلی مذاکرات شود، صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمود واعظی در تشریح آخرین روند گفت وگوها در وین، گفت: خوشبختانه گفت وگوها در چارچوب ترسیم شده نظام در حالی پیگیری است و بر اساس گزارشات واصله، پیشرفت هایی در زمینه رفع تحریم های مرتبط با برجام صورت گرفته است.

رییس دفتر رییس جمهوری در پاسخ به پرسشی درباره ادعای بروز برخی اختلاف نظرهای جدی در مذاکرات، ضمن رد ادعاهای جدید، افزود: اگرچه همچنان گفت وگوهای دشواری در پیش روست اما گام هایی که تا کنون برداشته شده امیدوارکننده است و ادعای بروز اختلاف نظرهایی که منجر به اختلال در روند کلی مذاکرات شود، صحت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش واعظی به خبرسازی در مورد مذاکرات

واکنش واعظی به خبرسازی در مورد مذاکرات