مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-07بين الملل

قدس به زودی آزاد خواهد شد/ نابودی رژیم اشغالگر نزدیک است


رییس مرکز مطالعات سیاسی دانشگاه لبنان با اشاره به این که رژیم اشغالگر به پایان عمر خود رسیده و امروز مشکلات داخلی آن را متزلزل کرده است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، طلال عتریسی در کنگره بین المللی ادامه داد: صهیونیست ها همیشه تلاش داشته اند تا قدس را به عنوان پایتخت خود اعلام کنند، اما بزرگداشت روز قدس هر سال در ماه مبارک رمضان مانع تحقق این پدیده شوم شده است و مقاومت و فرهنگ مقاومت هرگز نخواهد گذاشت که صهیونیست ها قدس را پایتخت خود اعلام کنند.

وی با بیان اینکه قدس شریف به قدری ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد که هیچ کس نمی تواند مانع عظمت و عزت آن شود، بیان داشت: دشمنان با برخی توطئه ها و جریان ها تلاش می کنند که اقداماتی را علیه قدس شریف انجام دهند، اما موفقیت چندانی به دست نیاورده اند.

عتریسی گفت: فشارهای اقتصادی و سیاسی در جوامع اسلامی هرگز مانع حمایت مسلمانان از قدس شریف نشده و نخواهد شد و با وجود اینکه همچنان این فشارها ادامه دارد، اما دشمنان باید بدانند که این نقشه آن ها هم نابود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر به پایان عمر خود رسیده و امروز مشکلات داخلی آن را متزلزل کرده است، خاطرنشان کرد: قدس به زودی آزاد خواهد شد و نابودی رژیم اشغالگر نزدیک شده و این روز را همگان خواهند دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس به زودی آزاد خواهد شد/ نابودی رژیم اشغالگر نزدیک است

قدس به زودی آزاد خواهد شد/ نابودی رژیم اشغالگر نزدیک است