مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-07سياسي

تذکر لسانی «ماسک زدن» در دستور کار گروه های جهادی قرار بگیرد


مدیرخبرگزاری فارس دفتر قم با عنوان اینکه تذکر لسانی را باید به سمت ماسک زدن ببریم، گفت: این نوع تذکر لسانی بازتاب منفی ندارد و می تواند اتفاق خوبی را در این عرصه رقم بزند و الگویی برای کل کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید جواد اشرفی در میزگرد خبری نقش که می تواند در حرکت های جهادی بسیار تاثیرگذار باشد تعامل با رسانه هاست.

وی با بیان اینکه تولیدات ویدئویی گروه های جهادی از سوی خبرگزاری فارس در طول یکسال گذشته منتشر شده است، تصریح کرد: این اقدام در راستای احساس مسوولیت و وظیفه در مقابل اقدامات نیروهای جهادی انجام شد، اما از گروه های جهادی نیز انتظار داریم بیش از پیش در این زمینه با رسانه ها تعامل داشته باشند.

وی با تاکید براینکه گروه های جهادی بیش از آنکه بخواهند به بازتاب خدماتشان از سوی رسانه ها بیاندیشند به فکر خدمت هستند، بیان کرد: اما توجه به این نکته ضروری است که تبلیغ کار خوب به نوعی کار خوب دیگری است، زیرا که این نوع فعالیت ها به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد.

مدیرخبرگزاری فارس در قم، با تاکید براینکه حتی اگر ویروس کرونا دست از گریبان مردم کشورمان بردارد، همچنان کمک های مومنانه و اقدامات جهادی ادامه پیدا خواهد کرد،گفت: شاید هزاران برنامه و کار خیر انجام شود اما درصد کمی از این اقدامات رسانه ای می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر لسانی «ماسک زدن» در دستور کار گروه های جهادی قرار بگیرد

تذکر لسانی «ماسک زدن» در دستور کار گروه های جهادی قرار بگیرد