مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-07سياسي

روز جهانی قدس الهام بخش وحدت و انسجام مسلمین است


روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ روزی که نماد صف بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست و به فرمایش حضرت امام(ره) روزِ حیات اسلام است.

- ایسنا/هرمزگان روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ روزی که نماد صف بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست و به فرمایش حضرت امام(ره) روزِ حیات اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: روز جهانی قدس یادگار همیشه جاوید ابراهیم زمان و احیا کننده اسلام ناب محمدی در قرن حاضر، حضرت امام خمینی(ره) است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است، تصریح کرد: قدس تنها یک جغرافیا نیست که یک آرمان است بلکه یک امت است همه امت اسلامی باید بدانند که تکلیف عزت و ذلت مسلمین در قدس شریف تعیین می شود.

وی با بیان اینکه قدس را باید نقطه آغازین مبارزه و ‎مقاومت خود در برابر نظام سلطه جهانی قرار دهند، اضافه کرد: گرچه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی قدس الهام بخش وحدت و انسجام مسلمین است

روز جهانی قدس الهام بخش وحدت و انسجام مسلمین است