مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-05-07پزشكي

سیاست های حمایتی دانشگاه علوم توانبخشی از طرح های پژوهشی


شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور رییس دانشگاه، معاونان آموزشی و درمان، مدیران پژوهش و آموزش ، و جمعی از روسای مراکز تحقیقاتی به صورت حضوری و مجازی تشکیل شد.

- در جلسه شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بررسی شد سیاست های حمایتی دانشگاه علوم توانبخشی از طرح های پژوهشی شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور رییس دانشگاه، معاونان آموزشی و درمان، مدیران پژوهش و آموزش ، و جمعی از روسای مراکز تحقیقاتی به صورت حضوری و مجازی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فریبا یادگاری مدیر پژوهش با اشاره به حضور معاون آموزشی و مدیر آموزش تحصیلات تکمیلی، موضوع تصمیم گیری درباره پایان نامه هایی که نیاز به حمایت مالی دارند (تبدیل پایان نامه به طرح)، به تبادل نظر گذاشت و در نهایت، راهکار برقراری ارتباط دانشجویان از طریق گروه های آموزشی با مراکز تحقیقاتی مطرح شد، ولی برای روشن شدن مسیر ارتباطی، مقرر شد پروتکلی به این منظور تهیه و در جلسه بعدی شورای پژوهش به تصویب برسد.

وضعیت طرح های تحقیقاتی که توسط هیات علمی در سامانه پژوهان ثبت می شوند ولی جزو طرح های HSR قرار نمی گیرند ، موضوع دیگر دستورجلسه شورا بود که با نظرهای مختلف از سوی اعضا روبه رو شد و لذا، تهیه پروتکل دقیق برای این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های حمایتی دانشگاه علوم توانبخشی از طرح های پژوهشی

سیاست های حمایتی دانشگاه علوم توانبخشی از طرح های پژوهشی