مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 21:402021-05-06بين الملل

تجاوزات مکرر اسراییل صلح و ثبات منطقه و بین الملل را تهدید می کند


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به این کشور را تهدیدی برای حاکمیت و استقلال سوریه و صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد تاکید کرد که حملات مکرر اسراییل علیه سوریه حاکمیت و استقلال این کشور و ثبات منطقه و صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند.

بسام صباغ در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل و رییس شورای امنیت همچنین افزود که رژیم صهیونیستی با حمایت برخی کشورهای عضو دائم شورای امنیت به تجاوزات و نقض مکرر قانون بین المللی ادامه می دهد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی حملات جدیدی علیه اراضی سوریه مرتکب شد و در این راستا بامداد چهارشنبه منطقه ساحلی جنوب غربی لاذقیه و منطقه مصیاف را هدف قرار داد که در پی آن یک غیر نظامی شهید و شش تن دیگر زخمی شدند و تلفات مادی در این مکان بر جا ماند.

صباغ اظهار داشت: این دو حمله وحشیانه اسراییل مبانی حقوق بین الملل و اهداف منشور ملل متحد و قطعنامه های مربوط به آن به ویژه قطعنامه شماره 350 سال 1974 شورای امنیت را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزات مکرر اسراییل صلح و ثبات منطقه و بین الملل را تهدید می کند

تجاوزات مکرر اسراییل صلح و ثبات منطقه و بین الملل را تهدید می کند