مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 19:352021-05-06بين الملل

رهبر انقلاب یمن:پیام روز جهانی قدس عمل به تکلیف شرعی در قبال آرمان فلسطین است


رهبر جنبش انصار الله و انقلاب یمن تاکید کرد که نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس این پیام را می دهد که قدس یک مسئولیت و بخشی از تعهدات ایمانی مسلمانان است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله که به پیروزی هایی در برابر اشغالگران دست یافت و تجربه نوار غزه و پیروزی های متوالی آن نیز از جمله عوامل موثر بر روند مساله فلسطین بوده است.

الحوثی گفت: تجربه حزب الله و نوار غزه با وجود پیروزی هایی که داشته است، مورد حمایت رژیم های عربی واقع نشد و حتی آنها تحرکات منفی در قبال آن داشتند یا اینکه برخورد سردی نسبت به این پیروزی ها داشتند.

رهبر انصار الله یمن وضعیت داخل امت اسلامی چه در سطح رسمی و چه مردمی را در موجودیت رژیم اشغالگر در منطقه تاثیرگذار خواند و گفت: بخشی از رویارویی ما با دشمن اسراییلی این است که وضعیت داخلی خود را اصلاح کنیم و به اصلاح وضعیت داخلی امت اهتمام ورزیم.

وی تاکید کرد: ما این واقعیت را تقویت کنیم که ادامه خطر اسراییل مسئولیت ما را در رویارویی بیشتر می کند و این مسئولیت منحصر به داخل فلسطین یا همسایگان فلسطین نیست، بلکه مسئولیت کل امت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انقلاب یمن:پیام روز جهانی قدس عمل به تکلیف شرعی در قبال آرمان فلسطین است

رهبر انقلاب یمن:پیام روز جهانی قدس عمل به تکلیف شرعی در قبال آرمان فلسطین است