مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-06حوادث

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کیش


فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با همکاری نیروی انتظامی در کیش خبر داد.

- سردار رحیم جهانبخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مقابله پلیس با تخلف و کلاهبرداری اظهار کرد: در این زمینه رصد لازم انجام شده و با متخلفان برخورد می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف کلاهبرداری 270 میلیارد ریالی در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این کلاهبرداری در قالب پیش فروش آپارتمان و واگذاری آن به افراد مختلف صورت گرفته بود.

وی با اشاره به اینکه در راستای کشف این کلاهبرداری متهم با همکاری ماموران پلیس آگاهی به جزیره کیش اعزام و با همکاری ماموران پلیس آگاهی کیش متهم دستگیر و به استان زنجان منتقل شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان 270 میلیارد ریال است که متهم آن  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است.

جهانبخش همچنین از کشف بیش از سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک سارق دریچه های گاز و آب و فاضلاب در 24 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان خبر داد و افزود: با اشرافیت اطلاعاتی 6 نفر توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و در بازرسی از نامبردگان سه کیلو و 168 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کیش

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کیش