مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-06سياسي

مقاومت عامل عزت فلسطین/ دیپلماسی بدون حضور در میدان موثر نیست


عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: روز قدس از ابتکارات امام راحل است و موجب شده آزادی فلسطین اصلی ترین مسئله جهان اسلام است.

- ، حجت الاسلام سید احمد خاتمی عصر پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز قدس در شیراز بیان کرد: دو جریان در فلسطین شکل گرفت که این دو جریان یکی حامی مذاکره بود و دیگری جریان مقاومت بود که تنها جریان مقاومت توانست عزت مردم فلسطین را حفظ کند.

وی با تشریح این جریان ها اضافه کرد: یکی از جریان هایی که در این مدت شکل گرفته است جریان سازش با عنوان دیپلماسی شکل گرفته است تا در ظاهر بتوانند نسبت به سازش اقدام کنند اما به جرأت می توان گفت این جریان جوابگو نبود و تنها فرصت سوزی برای آنان بود که رژیم صهیونسیتی پایگاه های خود را افزایش دهد.

خاتمی افزود: جریان دومی که در طول این سال ها ایجاد شد و پاسخگو بوده است جریان مقاومت است و قهرمانان فلسطین به میدان آمده و در راستای مقابله با دشمنان اقدامات مختلفی انجام داده اند این در حالی است که جریان سازش تنها به ضرر مردم فلسطین بوده است.

او اضافه کرد: شعار صهیونیست ها گسترش از نیل تا فرات است که این موضوع نشان دهنده آن است که اشغالگران به دنبال اشغال تمام جهان اسلام بوده اند اما جریان مقاومت باعث شد ضربه های سختی به اشغالگران زده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت عامل عزت فلسطین/ دیپلماسی بدون حضور در میدان موثر نیست

مقاومت عامل عزت فلسطین/ دیپلماسی بدون حضور در میدان موثر نیست