مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-06سياسي

پویش های دانش آموزی به صورت مجازی در خوزستان برگزار می شوند


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان گفت: به مناسب روز قدس، پویش ها و طرح های دانش آموزی به صورت مجازی در این استان برگزار خواهند شد.

- ، حجت الاسلام محمد عرب پیش از ظهر امروز پنجشنبه بر اهمیت روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: روز جهانی قدس یکی از برجسته ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان عنوان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همواره پیشرو در مسئله استکبارستیزی هستند و دانش آموزان همه ساله در این راهپیمایی مشتی محکم بر دهان دشمنان می کوبند.

وی، به برنامه های اتحادیه دانش آموزان در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امسال نیز با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و ممنوعیت برگزاری تجمع چند پویش دانش آموزی برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان افزود: اولین پویش، پویش هر دانش آموز یک دلیل نفرت از رژیم کودک کش است که دانش آموزان دلیل نفرت خود از اسراییل را برای به صورت کلیپ و یا عکس نوشت برای دبیرخانه ارسال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش های دانش آموزی به صورت مجازی در خوزستان برگزار می شوند

پویش های دانش آموزی به صورت مجازی در خوزستان برگزار می شوند