مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-06سياسي

روز قدس عامل وحدت بین همه امت های مسلمان است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: روز قدس عامل وحدت بین همه امت های مسلمان است و تجلی اقتدار و وحدت ملت های مسلمان در مقابل رژیم جعلی اسراییل است.

- و تجلی اقتدار و وحدت ملت های مسلمان در مقابل رژیم جعلی اسراییل است، گفت: وقتی صحبت از روز قدس به میان می آید، به طور حتم اذهان به جهاد فکری و علمی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برمی گردد.

وی افزود: امام راحل با طرحی هوشمندانه یوم الله روز جهانی قدس را نام گذاری کردند و شاید کمتر کسی فکر می کرد که در آن سال ها امام خمینی (ره) که صحبت از بزرگداشت و گرامیداشت روز جهانی قدس می کردند، امروز این روز دارای اهمیت زیادی باشد، به گونه ای که تبدیل به محور وحدت و اراده امت اسلامی در بحث حل مسئله فلسطین و دفاع از مظلوم و نیز دفع غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی شود و به قول امام راحل اولویت نخست مسئله اسلام روز قدس است.

ناصر با بیان اینکه دشمنان از این نام گذاری و وحدتی که رفته و رفته بیشتر می شود، به طور حتم ترس و واهمه زیادی از این رو داشته و از همان سال های اول نقشه و توسعه هایی مبنی بر اینکه این روز جهانی فراموش و تعطیل شود، اتخاذ کرده بود، ادامه داد: این در حالی است که مسلمانان و آزادی خواهان مردم ایران و سایر کشورهای جهان امروز پرچم آزادی خواهی فلسطین را به اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس عامل وحدت بین همه امت های مسلمان است

روز قدس عامل وحدت بین همه امت های مسلمان است