مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-06بين الملل

نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی: ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل می شود


نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت وحدت یک راه حل میانه نیست بلکه هدف است و اسراییل به دولتی نیاز دارد که در آن احزاب چپ، راست و میانه برای مقابله با چالش ها تلاش کنند.

- نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی: "ائتلاف پایدار" طی یک هفته تشکیل می شود نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی تاکید کرد که دولت وحدت یک راه حل میانه نیست بلکه هدف است و اسراییل به دولتی نیاز دارد که در آن احزاب چپ، راست و میانه برای مقابله با چالش ها تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، یاییر لاپید، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی پس از مامور شدن برای تشکیل کابینه از سوی روون ریولین، رییس این رژیم در بیانیه ای گفت: دولت وحدت راه حل میانه یا آخرین چاره نیست، بلکه یک هدف است و این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.

وی افزود: اسراییل به دولتی نیاز دارد که در آن چپ، راست و میانه برای رویارویی با چالش های اقتصادی و امنیتی پیش رو تلاش می کنند.

در همین راستا، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب یسراییل بیتنا (اسراییل خانه ما) و مخالف نتانیاهو گفت: اکنون ماموریت تشکیل دولت به روی دوش ماست.

وی در توییتی پیش بینی کرد که ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی: ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل می شود

نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی: ائتلاف پایدار طی یک هفته تشکیل می شود