مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-06پزشكي

بهره برداری از بیمارستان سیار جمعیت هلال احمر خراسان شمالی


ابوالفضل محبان از رونمایی از بیمارستان سیار (سامانهRDH) جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به مناسبت هفته هلال در بجنورد خبر داد.

- ابوالفضل محبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به حادثه خیز بودن و نیاز استان به بیمارستان سیار در شرایط بحرانی، این بیمارستان از معاونت بهداشت،درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر کشور به استان اختصاص یافته است.

وی گفت: استقرار سریع این بیمارستان در شرایط بحرانی بدون نیاز به هیچ امکانات جانبی را از مزیت های این واحد کامل درمانی عنوان کرد و بیان داشت: این واحد سیار درمانی در زمان سوانح بزرگ استقرار می یابد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: یکی دیگر از بخش هایی که در زمان بحران برای حفظ جان افراد حادثه دیده وارد عمل می شود گروه های BHCU معاونت درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر است که در صورت نیاز وزارت بهداشت نسبت به استقرار و فعال سازی بیمارستان و ارائه خدمات درمانی اقدام می کنند.

سید محمد پاکمهر، رییس مجمع نمایندگان استان نیز در این رابطه گفت: این بیمارستان توانایی ارائه هرگونه خدمات درمانی و توان بخشی از قبیل اقدامات بستری محدود و جراحی سرپایی در حوادث مختلف امداد و نجات را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان سیار جمعیت هلال احمر خراسان شمالی

بهره برداری از بیمارستان سیار جمعیت هلال احمر خراسان شمالی