مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-06بين الملل

نگرانی اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از قدرت یمنی ها


اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی با هشدار به مقامات تل آویو، نوشت که«حوثی ها» (جنبش انصارالله) یک خطر بالقوه برای این رژیم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (زیر نظر دانشگاه تل آویو) در گزارشی تلاش کرد تا به مقامات این رژیم در خصوص خطر بالقوه نیروهای برای رژیم صهیونیستی دارد پرداخته شده و در ابتدای این گزارش ذکر شده که هدف از بیان این مسأله، آگاهی بخشی نهادهای امنیتی تصمیم ساز در این رژیم است.

این اندیشکده سپس نوشت که تحولات منطقه و یمن احتمال اینکه حوثی ها به اسراییل حمله کنند افزایش داده است و منبع اصلی این نگرانی از آنجایی نشأت می گیرد که به دلیل پوشش اطلاعاتی بسیار ضعیف اسراییل از یمن، تصمیم حمله به این رژیم از سوی حوثی ها به شکل سری و سریع و بدون دلیل روشنی که مقامات صهیونیستی بدانند، صورت خواهد گرفت.

در ادامه این گزارش آمده است که ضروری است تا اسراییل بخشی قابل توجه از مشارکت خود در جنگ یمن را به جمع آوری اطلاعات و بررسی اوضاع و در صورت لزوم اقدام عملی علیه توانایی حوثی ها اختصاص دهد.

این اندیشکده سپس مدعی شد که نیروهای یمنی قدرت کافی برای ایجاد تهدید بزرگ علیه رژیم صهیونیستی را ندارند، اما توان پهپادی و موشکی بالستیک آن ها یک تهدید بالقوه محسوب می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از قدرت یمنی ها

نگرانی اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از قدرت یمنی ها