مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-06بين الملل

یورش سربازان صهیونیست به جنوب نابلس و منطقه شیخ جراح/ شهادت یک فلسطینی


در جریان درگیری ها در روستای «أودلا» واقع در جنوب نابلس دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی و یک جوان فلسطینی دیگر شهید شدند.

- در جریان درگیری ها در روستای أودلا واقع در جنوب نابلس دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی و یک جوان فلسطینی دیگر شهید شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا ، غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای أودلا واقع در جنوب نابلس یورش بردند و در بحبوحه تیراندازی و شلیک بمب های گاز اشک آور، دو تن از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

در جریان درگیری های میان فلسطینیان و نیروهای اشغالگر در روستای أودلا یک نوجوان فلسطینی 16 ساله نیز به ضرب گلوله صهیونیست ها شهید شد.

از سوی دیگر، نیروهای رژیم اشغالگر به سمت معترضان فلسطینی در محله الشیخ جراح یورش بردند و در نتیجه آن یک شهروند زن فلسطینی زخمی شد.

به دنبال سرکوب تظاهرات اهالی محله الشیخ جراح در اعتراض به تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر بیرون راندن اهالی این محله از منازلشان، چندین فلسطینی به دلیل استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش سربازان صهیونیست به جنوب نابلس و منطقه شیخ جراح/ شهادت یک فلسطینی

یورش سربازان صهیونیست به جنوب نابلس و منطقه شیخ جراح/ شهادت یک فلسطینی