مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-05سياسي

عزیزی: باید از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت روز قدس استفاده کرد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند، گفت: با توجه به شرایط کرونا باید از تمام ظرفیت های فضای مجازی جهت استفاده از مردم فلسطین و گرامیداشت روز قدس استفاده کرد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کند، گفت: با توجه به شرایط کرونا باید از تمام ظرفیت های فضای مجازی جهت استفاده از مردم فلسطین و گرامیداشت روز قدس استفاده کرد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند که باید این روز گرامی داشته شود که نشان از عظمت اسلام است.

بدون شک باید تلاش کنیم در مسیر تحقق اندیشه های امام، روز قدس را به بهترین شکل برگزار کنیم.

نماینده شیراز ادامه داد: ان شاءالله روز قدس با حضور آگاهانه مردم برپا می شود، البته با توجه به ملاحظات کرونایی باید از همه امکانات به خصوص فضای مجازی بهره گرفت تا عظمت روز قدس را به دنیا نشان داد بدین شکل که پیام ایستادگی، بصیرت، آگاهی و حمایت از مردم فلسطین را از طریق فضای مجازی و راه انداختن پویش ها و هشتگ ها به جهان مخابره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: باید از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت روز قدس استفاده کرد

عزیزی: باید از ظرفیت فضای مجازی برای گرامیداشت روز قدس استفاده کرد