مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-05-05سياسي

تا سحر با ذات اقدس احدیت خلوت کنیم


بنا به نقل، یکی از شب های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم است و در بین این سه شب نیز شب بیست و سوم احتمالش بیشتر است، چنان که امام صادق (ع) فرمود: - دعای جوشن کبیر در بلد الامین و مصباح کفعمی است و آن مروی است از حضرت سید الساجدین از پدرش از جد بزرگوارش حضرت رسول صلی الله علیه و علیهم أجمعین.

این دعا را جبرییل علیه السلام آورد برای پیغمبر صلی الله علیه و آله در یکی از غزوات، در حالی که بر تن آن حضرت جوشن گرانی بود که سنگینی آن بدن مبارکش را به درد آورده بود.

پس جبرییل عرض کرد که یا محمد پروردگارت تو را سلام می‏ رساند و می ‏فرماید که بکن این جوشن را و بخوان این دعا را که او امان است از برای تو و امت تو.

پس شرحی در فضیلت این دعا ذکر فرموده که مقام نقل تمامش نیست از جمله آنکه هر که آن را بر کفن خویش نویسد حق تعالی حیا فرماید که او را به آتش عذاب کند و هر که آن را به نیت در اول ماه رمضان بخواند حق تعالی او را روزی فرماید لیله القدر و خلق فرماید برای او هفتاد هزار فرشته که تسبیح و تقدیس کنند خدا را و ثوابش را برای او قرار دهند پس فضیلت بسیار نقل کرده تا آنکه فرموده و هر که بخواند او را در ماه رمضان سه مرتبه حرام فرماید حق تعالی جسد او را بر آتش جهنم و واجب فرماید برای او بهشت را و دو ملک بر او موکل فرماید که حفظ کنند او را از معاصی و در امان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا سحر با ذات اقدس احدیت خلوت کنیم

تا سحر با ذات اقدس احدیت خلوت کنیم