مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-05سياسي

ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان در اجرای پویش ایران مهربان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان در اجرای پویش "ایران مهربان" خبر داد.

جمال شیبه با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: در حال حاضر 25 هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت های مادی و معنوی مردم نیکوکار و حامیان بهره مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان، وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خودسازی و خدمت رسانی به محرومان دانست و گفت: همه ما در خدمت رسانی به نیازمندان و پررونق کردن سفره های ایتام می توانیم سهمی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: شب های قدر فرصتی برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و فرصتی برای کمک به خانواده های محروم و نیازمند است و کمیته امداد استان خوزستان این فرصت را به صورت غیر حضوری برای نیکوکاران و خیرین ارزشمند استان فراهم کرده است وی با بیان اینکه 5 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین در استان خوزستان فاقد حامی هستند، بیان کرد: پویش ایران مهربان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان

ثبت نام 3 هزار حامی جدید ایتام خوزستان از ابتدای ماه رمضان