مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:002021-05-05سياسي

معاون سیاسی سپاه: نابودی اسراییل به زودی محقق می شود


معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نابودی اسراییل هدف تمامی آزادیخواهان جهان است و قطعا این آرمان به زودی محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سردار یدالله جوانی روز چهارشنبه در نشست تخصصی آزادی قدس نزدیک است که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه های میدانی گرامیداشت روز جهانی قدس، این فرصت را در اختیار اندیشمندان و کارشناسان قرارداده تا موضوع فلسطین را در بسترهای موجود برای نسل جوان تبیین کنند.

وی با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سال های استقرار در ایران، شفاف ترین موضع را در موضوع قدس داشته گفت: اسراییل همواره داعیه نیل تا فرات را در سر می پروراند و با این نقشه شیطانی، توطئه بزرگی علیه جهان اسلام تدارک دیده بود ولی امام راحل با درک صحیح این موضوع و با پایه ریزی روز جهانی قدس، راهبرد حذف اسراییل را رقم زد.

وی تصریح کرد: طی 42 سال گذشته، مقابله با اسراییل مسیر درستی را در پیش گرفته و قطعا ما به نابودی اسراییل که هدف تمام آزادی خواهان بوده و رهبر معظم انقلاب و امام راحل نیز آن را دنبال می کردند، نزدیک می شویم.

جوانی با اشاره به این که اسراییل فلسفه وجودی خود را بر روی قدرت نظامی بنا نهاده اظهار داشت: اسراییل به محض این که قدرت نظامی را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه: نابودی اسراییل به زودی محقق می شود

معاون سیاسی سپاه: نابودی اسراییل به زودی محقق می شود