مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-05اقتصادي

مانور کاهش مصرف برق ساختمان های اداری اهواز برگزار شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از برگزاری دومین مانور سراسری کاهش مصرف برق ساختمان های اداری در کلانشهر اهواز با هدف الگوسازی در مصرف بهینه برق برای گذر از پیک بار تابستان 1400 خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از برگزاری دومین مانور سراسری کاهش مصرف برق ساختمان های اداری در کلانشهر اهواز با هدف الگوسازی در مصرف بهینه برق برای گذر از پیک بار تابستان 1400 خبر داد.

حسن کریمی در حاشیه برگزاری مانور سراسری کاهش مصرف برق ساختمان های اداری در کلانشهر اهواز که امروز (15 اردیبهشت ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مانور در شهرستان های حمیدیه، اهواز، باوی و کارون برگزار شد زیرا اگر الگوی مصرف در ادارات شهرستان اهواز و حومه رعایت شود، امکان صرفه جویی تا 200 مگاوات در پیک مصرف تابستان را خواهیم داشت که میزان قابل توجه و موثری در پایداری شبکه برق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در مرکز پایش انرژی ساختمان شماره 2 اهواز حدود 12 هزار کنتور هوشمند شامل تمام ادارات، پمپ های کشاورزی، مشترکین صنعتی و مهم اهواز و حومه رصد می شوند.

این کنتورهای هوشمند به صورت آنلاین مصرف برق را نشان می دهندو از این طریق می توانیم به میزان مصرف برق هر اداره در ساعت 11 صبح و پس از آن دسترسی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور کاهش مصرف برق ساختمان های اداری اهواز برگزار شد

مانور کاهش مصرف برق ساختمان های اداری اهواز برگزار شد