مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-05-05سياسي

15 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان شوراها در همدان


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر همدان تا بعد از نماز مغرب امروز، - ناصر صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن  بزرگداشت ایام و لیالی قدر با اشاره به  انتخابات پیش رو و اهمیت آن اظهار کرد: نیروهای انقلاب اسلامی از ماه ها قبل برای انسجام بخشی بهتر و ایجاد فرایند واقع گرایانه تر برای اعمال نظر آحاد این جبهه اقدام به تشکیل جلسات متعدد و بررسی طرح های مختلف کرده است.

وی افزود: این رایزنی ها در سطح کشور و استان ها به تعریف یک سامانه جدید ختم شد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان پس از دریافت دستورالعمل های مرکزی و استانی اقدام به دعوت از نیروهای انقلابی برای ثبت نام در سامانه ائتلاف کرد.

رییس شورای ائتلاف  نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان همدان  با اشاره به  تعیین سرگروه ها در هیئات، مساجد، محلات و تشکل های هم سو گفت: این سرگروه ها دعوت از نیروهای انقلابی را در گروه های  15 تا 25 نفره آغاز کردند که به لطف خدا استقبال بسیار خوبی نیز صورت گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی سه نفر از اعضای هر گروه به مجمع منتخبین راه یافتند و پس از آن تعدادی از اعضای ثبت نام شده طی یک فرآیند تعریف شده در سامانه به عنوان کاندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان شوراها در همدان

15 اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت نام از داوطلبان شوراها در همدان