مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:502021-05-05حوادث

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران


ماموران انتظامی با تکمیل تحقیقات خود و پس از هماهنگی قضایی موفق شدند در بازرسی از این مکان  105  دستگاه ماینر، 13 عدد فن و یک دستگاه برد  را کشف کنند.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 105 دستگاه ماینر از یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمش آباد به ارزش 26 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پلیس تهران بزرگ، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ روز چهارشنبه گفت: ماموران انتظامی در راستای شناسایی و حذف نقاط آلوده و جرم خیز، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از وجود یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمس آباد ، مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود: ماموران انتظامی با تکمیل تحقیقات خود و پس از هماهنگی قضایی موفق شدند در بازرسی از این مکان 105 دستگاه ماینر، 13 عدد فن و یک دستگاه برد را کشف کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 26 میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد کرده اند، یادآور شد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف 100دستگاه غیر مجاز رمز ارز در قلب پایتخت بازرسان منطقه برق مولوی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ موفق به کشف یک مرکز تولید رمز ارز با حدود 100


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران