مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-05اجتماعي

نفوذسامانه جدید بارشی به خراسان جنوبی/ بارندگی ها به42 میلیمتر رسید


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی از ورود سامانه بارشی جدید طی اوایل هفته آینده به استان خبر داد و گفت: بیشترین میزان بارندگی های 24 ساعت گذشته 42 میلیمتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا خندان رو با اشاره به بارندگی های 24 ساعت گذشته بیان کرد: در این مدت محمد شهر بیرجند با 42 میلیمتر و آرین شهر با 41 میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

وی با اشاره به میزان بارندگی ها در مراکز شهرستان ها بیان کرد: میزان بارش ها در طبس 10 میلیمتر، فردوس 22 میلیمتر، بیرجند 19 میلیمتر و نهبندان چهار میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین بارندگی ها در سرایان 12 میلیمتر، حاجی آباد سه میلیمتر، بشرویه هفت میلیمتر، سربیشه پنج میلیمتر، درمیان چهار، خوسف 16 و زهان هشت میلیمتر گزارش شده است.

ورود سامانه بارشی جدید به جو استان خندان رو بیان کرد: در 24 ساعت گذشته در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی بارش باران، سیلاب ی شدن مسیل ها و وقوع رواناب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه امروز هم افزایش ابر، رگبار و رعد و برق را در عصر و شب خواهیم داشت، افزود: از شنبه تا دوشنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد استان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذسامانه جدید بارشی به خراسان جنوبی/ بارندگی ها به42 میلیمتر رسید

نفوذسامانه جدید بارشی به خراسان جنوبی/ بارندگی ها به42 میلیمتر رسید