مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-05اقتصادي

5هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان امسال تحویل متقاضیان می شود


هم اکنون از 38هزار واحد مسکن مهر در استان 33هزار واحد آن با حمایت دولت ساخته وتحویل متقاضیان شده است و پنج هزار واحد آن نیز تاپایان امسال به نتیجه می رسد.

- ، فریدون همتی بیان داشت: درطول این سالها بطور متوسط هرماه 2 هزار واحد مسکونی مهر در استان ساخته شده و بهره برداری رسیده و مابقی این تعهد هم به سرعت درحال تکمیل و نهایی شدن است.

وی ادامه داد: هم زمان با آغاز احداث 10 هزار واحد مسکونی در بندرعباس با دستور وزیر راه وشهر سازی، عملیات اجرایی دو هزار و 500 واحد مسکن ملی نیز در استان آغاز شده که تحول عظیم در بخش مسکن هرمزگان است.

استاندار هرمزگان یادآور شد: آبان ماه پارسال نیز در راستای کاهش قیمت مسکن و شکسته شدن حباب آن عملیات اجرایی چهارهزار و 932 واحد مسکن در هرمزگان در قالب طرح اقدام ملی به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان آغاز شد.

همتی تصریح کرد: تا افق سال 1405 با در نظر گرفتن نرخ رشد جمعیت و در راستای تعادل بخشی عرضه و تقاضای مسکن باید سالیانه 10 هزار واحد مسکونی در استان احداث شود که از این تعداد باید سالیانه هزار واحد مسکونی برای دهک های اول تا سوم با مشارکت و کمک نهادهای حمایتی، خیران و دولت احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان امسال تحویل متقاضیان می شود

5هزار واحد مسکونی مهر در هرمزگان امسال تحویل متقاضیان می شود