مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-05اجتماعي

سند جامع پیشگیری از معلولیت در خراسان جنوبی تدوین می شود


مصوب شد سند جامع پیشگیری از معلولیت در استان تدوین شود تا براساس این سند و با مداخله دستگاه های مرتبط، آمار معلولیت استان را کاهش دهیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مصوب شد سند جامع پیشگیری از معلولیت در استان تدوین شود تا براساس این سند و با مداخله دستگاه های مرتبط، آمار معلولیت استان را کاهش دهیم.

حمید ملانوری، شب گذشته 14 اردیبهشت در حاشیه نشست بررسی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی استان ذیل ستاد توسعه خاوران، معلولیت را از مسایل مبتلا به استان عنوان کرد و گفت: آمار معلولیت در خراسان جنوبی بالاست و در برخی موضوعات، رتبه های برتر و اول کشوری را داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی افزود: بخشی از این معلولیت ها ناشی از اطلاعات ناکافی مردم در زمینه ازدواج و فرزندآوری است و بخشی نیز به حوادث و اتفاقات منجر به معلولیت مرتبط می شود.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: براساس آمار 80 درصد معلولیت ها مرتبط با مباحث زایمانی و مادرزادی است و رفع این مشکل به مداخله جدی دستگاه ها و مراقبت های لازم از طرف مردم نیاز دارد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، از مصوبات جلسه این بود که سند جامع پیشگیری از معلولیت استان توسط دستگاه های مرتبط تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع پیشگیری از معلولیت در خراسان جنوبی تدوین می شود

سند جامع پیشگیری از معلولیت در خراسان جنوبی تدوین می شود