مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 23:252021-05-04ورزشي

آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!/ الهلال را به تهران بیاور


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای گذشته پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا شهاب الدین عزیزی خادم، رییس جدید فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تبریک به نمایندگان صعود کرده کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی عنوان کرد در این مدت فدراسیون فوتبال .

- آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!/ الهلال را به تهران بیاور با توجه به میزبانی استقلال در دیدار حذفی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا همچنان این امید وجود دارد دیدار این دو تیم در تهران برگزار شود.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طی روزهای گذشته پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا شهاب الدین عزیزی خادم، رییس جدید فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای ضمن تبریک به نمایندگان صعود کرده کشورمان به مرحله یک هشتم نهایی عنوان کرد در این مدت فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد تا نمایندگان کشورمان در رقابت های آسیایی با شرایط بهتری حضور پیدا کنند .

او از دیپلماسی تاثیرگذار فدراسیون فوتبال خبر داد که البته با واکنش های منفی اغلب کارشناسان فوتبالی مواجه شد.

حالا و در شرایطی که تیم استقلال باید در دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه سال جاری میزبان تیم الهلال عربستان باشد وقت آن رسیده تا فدراسیون فوتبال توانمندی خود در دیپلماسی بین المل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!/ الهلال را به تهران بیاور

آقای عزیزی خادم! حالا دیپلماسی ات را نشان بده!/ الهلال را به تهران بیاور