مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-04سياسي

شهادت مرزبان کردستانی در منطقه «دره نخی» مریوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا مرزبانی اظهار کرد: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، - فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت یکی از نیرو های مرزبانی مریوان در درگیری با ضدانقلاب در منطقه دره نخی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علیرضا مرزبانی اظهار کرد: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزی دره نخی مریوان با اشرار مسلح درگیر شدند.

وی افزود: با مقاومت کم نظیر و ایثار نیرو های جان برکف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آمد و متجاوزان که عرصه را برخود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک عراق فرار کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تبادل آتش پرحجم نیرو های خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

سردار مرزبانی اعلام کرد: در این درگیری ستوان سوم حسین نامور با رشادت و مقتدارنه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که با انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مرزبان کردستانی در منطقه «دره نخی» مریوان

شهادت مرزبان کردستانی در منطقه «دره نخی» مریوان