مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-04سياسي

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد


مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و اعلام شغل محل های جدید توسط چند دستگاه اجرایی خبر داد.

- ، سردار حسن زاده با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام آزمون اختصاصی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد به منظور بهره مندی ایثارگران مشمول بند ج ماده 87 قانون برنامه ششم از ظرفیت های استخدامی دستگاه های اجرایی شرکت کننده در این آزمون تا روز جمعه 17 اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این فرصت ایجاد شده احتمالاً به عنوان آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش مورد نظر مشمولین باشد لذا از کلیه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد تقاضا می شود در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام بر اساس رشته تحصیلی و شغل محل های تعیین شده از طرف دستگاه ها اقدام کنند.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شغل محل های جدید وزارت آموزش و پرورش، سازمان جنگل ها و بنیاد شهید و امور ایثارگران به شغل محل های قبلی اضافه شده است، افزود: مشمولینی که در روزهای گذشته نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده اند باید ضمن مراجعه مجدد به سایت سنجش و مشاهده شغل محل های جدید در صورت تمایل نسبت به ویرایش شغل محل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد