مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-05-04بين الملل

درخواست از اتحادیه اروپا برای طرح مساله حقوق بشر در نشست با هند


هشت سازمان بین المللی از رهبران اروپایی خواستند در اجلاس اتحادیه اروپا با رهبران هند که 8 مه (18 اردیبهشت) برگزار می َشود، بررسی وضعیت نزولی حقوق بشر در هند را در اولویت بگذارند.

- هشت سازمان بین المللی از رهبران اروپایی خواستند در اجلاس اتحادیه اروپا با رهبران هند که 8 مه (18 اردیبهشت) برگزار می َشود، بررسی وضعیت نزولی حقوق بشر در هند را در اولویت بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ینی شفق، 8 سازمان در بیانیه ای گفتند: رهبران اروپایی باید دولت هند را تحت فشار قرار دهند تا سیاست های توهین آمیز و تبعیض آمیز خود را لغو کرده و فوراً تمام مدافعان حقوق بشر و دیگر منتقدانی را که بابت تحقق مسالمت آمیز حقوق خود از جمله آزادی بیان و تجمع مسالمت آمیز زندانی شده اند، آزاد کند .

این بیانیه با تأکید بر اینکه مقامات هند قوانین و سیاست های تبعیض آمیزی را نیز علیه اقلیت ها وضع کرده اند، اعلام کرد دولت هند محدودیت های شدید و تبعیض آمیزی را نیز بر مناطق مسلمان نشین در جامو و کشمیر اعمال کرده است.

این سازمان ها افزودند، رهبران اروپایی باید صدای خود را پیدا کنند و به ابراز دغدغه های خود در نشست اجلاس بپردازند.

این بیانیه افزود، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن به جای آنکه به اشارات پوچ به ارزش های مشترک حقوق بشر و دموکراسی در بیانیه های مشترک اکتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از اتحادیه اروپا برای طرح مساله حقوق بشر در نشست با هند

درخواست از اتحادیه اروپا برای طرح مساله حقوق بشر در نشست با هند