مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 23:152021-05-03بين الملل

لندن خواستار مقابله با تهدیدهای چین و روسیه می شود


وزیر خارجه انگلیس در یک بیانیه با اشاره به ریاست این کشور بر گروه هفت، این دوره را یک فرصت مناسب برای متحد ساختن جوامع دموکراتیک در برابر چالشهای مشترک و تهدیدهای در حال ظهور خواند.

- به نقل از جروزالم پست، انگلیس روز سه شنبه در نشست گروه هفت خواهان اقدام قاطع کشورهای عضو گروه هفت برای حراست از دموکراسی ها علیه تهدیدات جهانی مشابه با تهدیدات برخاسته از جانب روسیه و چین است.

دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در دومین روز نشست وزرای خارجه گروه هفت که با هدف تعیین محورهای نشست سران در ماه ژوئن در لندن در حال برگزاری است، هدایت گفتگوها میان اعضای گروه هفت کشور ثروتمند جهان را در حوزه تهدیدات علیه دموکراسی، حقوق بشر و آزادی ها برعهده خواهد داشت.

این مقام انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: ریاست انگلیس بر گروه هفت فرصتی برای کنارهم آوردن جوامع دموکراتیک و آزاد و نمایش وحدت در زمانی است که بیش از پیش ضرورت مقابله با چالشهای مشترک و تهدیدهای در حال ظهور احساس می شود.

گفتنی است که انگلیس علاوه بر اعضای گروه هفت (کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، ایالات متحده) از وزرای استرالیا، هندوستان، آفریقای جنوبی و کره جنوبی برای شرکت در این نشست دعوت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن خواستار مقابله با تهدیدهای چین و روسیه می شود

لندن خواستار مقابله با تهدیدهای چین و روسیه می شود