مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-03سياسي

واکسیناسیون تمام رده های سنی تا دی ماه به پایان می رسد


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: امیدواریم تا آخر شهریور ماه تمام رده های سنی تا 60 سال واکسن دریافت کرده باشند و تا آخر دی ماه نیز واکسیناسیون تمام رده های سنی پایین تر از 60 سال در کل کشور به پایان برسد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: امیدواریم تا آخر شهریور ماه تمام رده های سنی تا 60 سال واکسن دریافت کرده باشند و تا آخر دی ماه نیز واکسیناسیون تمام رده های سنی پایین تر از 60 سال در کل کشور به پایان برسد.

حجت الله غلامی، شامگاه (دوشنبه- 13 اردیبهشت) در نشست خبری که به شکل اینترنتی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که از سراسر استان اصفهان در دست داریم خوشبختانه از پیک چهارم کرونا در حال عبور هستیم و نمودار کرونا نزولی شده است.

البته هنوز شهرهای اصفهان، شهرضا و خمینی شهر وضعیت مطلوب ندارند که امیدواریم این شهرها و شهرهای دیگر استان نیز با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به وضعیت قابل قبولی برسند.

وی افزود: هم اکنون تعداد بستری ها و ترخیصی ها تقریبا برابر شده است، در حالی که قبلا تعداد بستری ها از ترخیصی ها خیلی بیشتر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: چند هفته پیش تعداد تست های پی سی آر مثبت بالای 45 درصد بود که هم اکنون با رعایت بیشتر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون تمام رده های سنی تا دی ماه به پایان می رسد

واکسیناسیون تمام رده های سنی تا دی ماه به پایان می رسد