مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-03اقتصادي

تنش های احتمالی کمبود آب باید مدیریت شود


معاون عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه کمبود آب در ماه های آتی تنش های متعددی را به وجود خواهد آورد، گفت: لازم است تمام دستگاه های اجرایی با مدیریت صحیح و استفاده درست از منابع موجود در راستای کاهش تنش ها و گذر از بحران، - برنامه ریزی اصولی را دنبال کنند.

محمودرضا رضایی کوچی در جلسه ستاد فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران با موضوع بحران و تنش های آبی در سطح استان بیان کرد: متاسفانه به دلیل کاهش شدید نزولات جوی در سال گذشته در سطح استان با کاهش شدید منابع آب شرب و کشاورزی در سال جاری مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رضایی خاطرنشان کرد: در این خصوص همچنین لازم است با توجه به کاهش شدید منابع آب در استان، فرهنگ سازی و استفاده صحیح از آب و رعایت الگوی مصرف بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

رضایی تاکید کرد: موضوع کمبود آب در سطح استان جدی بوده و لازم است تمام دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه، با تکیه بر منابع موجود و در اختیار گرفتن تجهیزات و ماشین آلات سایر دستگاه های اجرایی نظامی و انتظامی در سطح استان، تدابیر لازم برای عبور از این بحران را بیندیشند.

او خاطرنشان کرد: شرکت آبفای فارس امسال باید به صورت هفتگی گزارش وضعیت آب مصرفی استان و برنامه های اجرا شده و در دست اجرا برای مدیریت کم آبی استان را ارائه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش های احتمالی کمبود آب باید مدیریت شود

تنش های احتمالی کمبود آب باید مدیریت شود