مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-03سياسي

تحقیق و تفحص از سازمان امور استخدامی کلید خورد/ استخدام های خاص در پایان دولت


رییس کمیسیون امور داخلی کشور از تدوین طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور استخدامی خبر داد و گفت: متاسفانه در روزهای پایانی دولت شاهد استخدام های خاص و تبدیل وضعیت برخی نور چشمی ها در سکوت هستیم.

- محمدصالح جوکار رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تحقیق و تفحص از سازمان امور اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: استخدام ها در کشور باید در شرایط عادلانه صورت بگیرد و افراد بر اساس استعدادها و توانمندی های خود و از طریق آزمون جذب شوند.

جوکار افزود: اگر قرار باشد دستگاه ها و سازمان های مختلف نیروهایی را با عناوین شرکتی و قراردادی جذب کنند و بعدها این افراد نورچشمی به پیمانی تبدیل وضعیت شوند قابل قبول نیست؛ چراکه این کار موجب تضییع حقوق مردم خواهد شد.

وی افزود: متأسفانه بر اساس اطلاعاتی که ما داریم در اواخر دولت بدون آنکه آزمونی برگزار شود تعدادی نیرو به عنوان قرارداد معین کار جذب دستگاه ها و سازمان ها شدند و بعد از برخی سیر مراحل آنها تبدیل به پیمانی شده و رسمی می شوند.

در صورتی که چنین چیزی خلاف قانون محسوب شده و مجلس با آن برخورد می کند که همین موضوع موجب پایمال شدن حقوق برخی جوانان شده است و بی عدالتی محض محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از سازمان امور استخدامی کلید خورد/ استخدام های خاص در پایان دولت

تحقیق و تفحص از سازمان امور استخدامی کلید خورد/ استخدام های خاص در پایان دولت