مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-03پزشكي

سراشیبی کرونا در مازندران/ بدحال بودن 259 بیمار مبتلا به کرونا


کرونا در مازندران در سراشیبی قرار دارد و به تدریج به مرز سه رقمی شدن تعداد افراد بستری می رود، موضوعی که موجب نگرانی مسئولان نسبت به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی شده است.

- استاندار مازندران نیز بر شکننده بودن اوضاع در این استان هشدار داده و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران معتقدند همچنان تنها راه نجات از ابتلا به این بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 163 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد 238 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون 820 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد 214 نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

همچنین بنابر اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر 240 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراشیبی کرونا در مازندران/ بدحال بودن 259 بیمار مبتلا به کرونا

سراشیبی کرونا در مازندران/ بدحال بودن 259 بیمار مبتلا به کرونا