مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-03سياسي

مجوز معادن مشروط به ارائه خدمات به مردم محلی است


واگذاری معادن در استان باید برای مردم مناطق منشأ خیر باشد؛ از این رو تمامی مجوزها باید مشروط به انجام خدمات مانند تأمین آب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در نشست شورای معادن استان که به منظور بررسی مشکلات مربوط به فعالیت های معدنی برگزار شد، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در راستای پشتیبانی و مانع زدایی، اظهار داشت: اولویت اصلی شورای معادن استان، فعال سازی معادن به صورت منطقه ای به ویژه در مناطق محروم است.

وی با بیان اینکه ورود تکنولوژی و توسعه به هر منطقه به عنوان یک فرآیند گریزناپذیر، ممکن است آسیب هایی را به اکوسیستم وارد کند و منافع مردم هر منطقه را نیز مورد تهدید قرار دهد اما باید بتوان تعادل لازم را در اجرای طرح ها و بهره برداری از منابع زیرزمینی برقرار کرد.

همتی گفت: با توجه به اینکه ایجاد اشتغال و رفع محرومیت نیز یک اولویت است، باید اقدامات جایگزین به منظور جبران آسیب های وارده به اکوسیستم توسط بهره برداران انجام شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه معادن، سرمایه ساکنان هر منطقه نیز محسوب می شود، تصریح کرد: واگذاری معادن در استان باید برای مردم مناطق منشأ خیر باشد؛ از این رو باید تمامی مجوزها مشروط به انجام خدمات مانند تأمین آب، راه، ایجاد اشتغال و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز معادن مشروط به ارائه خدمات به مردم محلی است

مجوز معادن مشروط به ارائه خدمات به مردم محلی است