مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-01اقتصادي

معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه


تولید فرآورده های ایران ساخت در حوزه گیاهان دارویی و معطر یکی از بسترهای صادراتی و تعامل تجاری و فناورانه با دیگر کشورها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از  از گذشته تا اکنون، یکی از کشورهای مهم و راهبردی برای ایران محسوب می شود که با آغاز دوره بازسازی اقتصادی، ایجاد خانه های خلاق، صادرات و مراکز نوآوری، تعامل فناورانه این دو کشور اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.

یکی از زمینه های جدی تعامل اقتصادی ایران و سوریه حوزه گیاهان دارویی و معطر شامل داروسازی گیاهی، آرایشی-بهداشتی، صنایع غذایی، طعم و رایحه، عطر و دیگر فرآورده های طبیعی است در همین راستا، شرکت آرومد پس از برگزاری موفقیت آمیز وبینار آشنایی با بازار و صنعت گیاهان دارویی و معطر در سوریه و استقبال مخاطبان، برنامه اعزام هیات تجاری به این کشور را با محوریت نمایشگاه تخصصی کشاورزی اگریتکس 2021 دمشق در دستور کار خود قرار داده است.

شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور کشور برای شرکت در این رویداد از حمایت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار خواهند بود.

این رویداد با هدف محوری معرفی توانمندی های ایران در حوزه های یادشده برگزار می شود و شرکت کنندگان ضمن بازدید از نمایشگاه تخصصی کشاورزی اگریتکس 2021 دمشق با حضور در نشست های تجاری، محصولات و توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه

معرفی ظرفیت های گیاهان دارویی و معطر ایران به بازارهای سوریه