مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-01اقتصادي

اشتباه 37 درصد جوانان ایرانی


برای دختر و پسر جوانی که به طور طبیعی به زندگی عاطفی میل دارند، بی شک انتخاب بین تاهل و تجرد امری است مبرهن و از سویی میل به ازدواج و همسرخواهی مبتنی بر غریزه است و به تاخیر انداختن آن شاید ممکن باشد ولی حذف آن غیرممکن.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خراسان، به تازگی معاون سامان دهی امور جوانان وزارت ورزش گفته بر اساس پژوهشی که با موضوع ازدواج انجام داده ایم، 37 درصد جوانان اعلام کرده اند که انگیزه تشکیل خانواده را ندارند و انجام عمل ازدواج جزو لزومات زندگی آن ها نیست(منبع خبر: مهر).

به تاخیر انداختن یا حذف امری چنین مهم و انسان ساز، عوارض ناگوار فردی و گروهی به دنبال دارد که در این مطلب بدان می پردازیم.

رشد نمی کنید مگر با تجربه دنیای پرمسئولیت همسرداری یکی از اهداف زندگی همه ما در این دنیا رشد است و رشد به دست نمی آید، جز با ازدواج و تجربه دنیای پرمسئولیت تلخ و شیرین همسرداری و فرزندپروری که یکی از پرحادثه ترین مکان های تجربه برای مرد و زن جوان است تا با پدر شدن و مادر شدن مراحل تجربی رشد را بگذرانند.

برخی افراد مخالف این نظر هستند و معتقدند که در بیشتر ازدواج های کنونی نه تنها رشدی حادث نمی شود که تخریب و تحقیر را در پی دارد که هم درست است و هم غلط.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه 37 درصد جوانان ایرانی

اشتباه 37 درصد جوانان ایرانی