مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-04-30بين الملل

اردن مالکیت فلسطین بر واحدهای مسکونی در محله شیخ جراح قدس را تصویب کرد


وزارت خارجه اردن اعلام کرد، 14 توافقنامه میان وزارت مسکن و شهرسازی اردن و اهالی محله شیخ جراح در قدس به تصویب رسید و آن را به وزارت خارجه فلسطین، - وزارت خارجه اردن اعلام کرد، 14 توافقنامه میان وزارت مسکن و شهرسازی اردن و اهالی محله شیخ جراح در قدس به تصویب رسید و آن را به وزارت خارجه فلسطین، اهالی این محله و وکلای آن تحویل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربی الجدید، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد، گواهی به اهالی محله تحویل داده که نشان می دهد وزارت مسکن و شهرسازی توافقنامه ای با آژانس آنروا برای ساخت 28 واحد مسکونی در محله شیخ جراح و نیز توافقنامه هایی شخصی با اهالی درباره ساخت مسکن منعقد کرد و به موجب توافقنامه ها متعهد شد واحدهای مسکونی به نام ساکنانش ثبت شود؛ اما به دلیل نتیجه جنگ 1967 روند واگذاری منازل و ثبت مالکیت اهالی بر این خانه ها هنوز انجام نشده است.

ضیف الله الفایز، سخنگوی وزارت خارجه اردن گفت، در راستای تمایل این کشور برای حمایت همه جانبه از اهالی الشیخ جراح در قدس شرقی به گونه ای که حقوقشان حفظ شود و آنها در خانه های خود بمانند، این اسناد امروز تحویل داده شد.

قبلا هم وزارت خارجه اردن تمامی اسناد موجود در نزد خود را به طرف فلسطینی تحویل داد؛ اسنادی که می تواند به اهالی قدس در حفظ کامل حقوق خود از اجاره نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن مالکیت فلسطین بر واحدهای مسکونی در محله شیخ جراح قدس را تصویب کرد

اردن مالکیت فلسطین بر واحدهای مسکونی در محله شیخ جراح قدس را تصویب کرد