مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-04-30اقتصادي

تایید فاسد شدن ذخایر سیب و پرتقال


رییس اتحادیه سراسری باغداران کشور با بیان اینکه برخی دلالان با تصور افزایش قیمت میوه پس از تعطیلات عید از عرضه میوه خودداری کردند، گفت: واسطه ها به امید افزایش قیمت سیب درختی و پرتقال و کسب سود بیشتر از عرضه این میوه ها در شب عید و تعطیلات نوروز خودداری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، کمال یدالهی درباره علل فساد سیب درختی و پرتقال، افزود: کاهش مصرف سیب درختی و پرتقال به دلیل تغییر فصل و ورود میوه های نوبرانه، کاهش قدرت خرید مردم، کاهش مصرف در ماه مبارک رمضان، شیوع کرونا و تعطیلی اکثر اصناف رخ داده است.

رییس اتحادیه سراسری باغداران کشور اظهارداشت: اکنون سیب و پرتقال در دست تولید کننده نیست بلکه این محصولات توسط واسطه ها و دلالان در فصل برداشت به امید طمع گران فروشی در عید و ایام نوروز خریداری شده بود.

وی تصریح کرد: اکنون زمان مصرف سیب درختی گذشته است زیرا این محصول در مهرماه وارد سردخانه ها شده و اکنون 8 تا 9 ماه از زمان مصرفش گذشته و به خودی خود دیگر کیفیت مطلوبی ندارد و حتی اگر در بهترین سردخانه ها نگهداری شود از کیفیت آن کاسته می شود.

یدالهی گفت: ما بارها قبل از عید اعلام کردیم که تمامی تولیدکنندگان و واسطه گران میوه را به بازار عرضه کنند زیرا کشش بازار بعد از عید پایین است، اما این گروه تصور می کردند که بعد از عید هم شاهد افزایش قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید فاسد شدن ذخایر سیب و پرتقال

تایید فاسد شدن ذخایر سیب و پرتقال