مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-04-29بين الملل

وزیر خارجه آمریکا همزمان از توافق و فشار به ایران گفت!


آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا مدعی شد که حتی در صورت دستیابی به توافق هسته ای، کشورش به اعمال فشار علیه ایران ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی اساس درباره سیاست های منطقه ای ایران، گفت که حتی در صورت دستیابی به توافق هسته ای، واشنگتن به اعمال فشار علیه ایران در سایر حوزه ها ادامه می دهد.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی ادعاهای بی اساس درباره سیاست های منطقه ای ایران، گفت که حتی در صورت دستیابی به توافق هسته ای، واشنگتن به اعمال فشار علیه ایران در سایر حوزه ها ادامه می دهد.

وی با تکرار برخی یاوه گویی ها، ایران را به انجام فعالیت های تنش زا در منطقه، از جمله حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر متهم کرده و گفت که فعالیت های هسته ای این کشور نگرانی های عمیقی را در سطح بین المللی ایجاد کرده است.

بلینکن در ادامه گفت که به صراحت اعلام کرده ایم که به انجام اقدام های لازم علیه فعالیت های ایران در حوزه هایی که از نظر ما تهدید به شمار می روند، ادامه می دهیم.

وی همچنین مدعی شد که آغاز غنی سازی 60 درصدی توسط ایران، اقدامی تحریک آمیز بوده و جدیت ایران در مذاکرات هسته ای را زیر سوال می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا همزمان از توافق و فشار به ایران گفت!

وزیر خارجه آمریکا همزمان از توافق و فشار به ایران گفت!