مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-29سياسي

تضمین موفقیت مدیریت شهری منوط به همکاری دولت است


بنیامین شکوه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه همکاری دولت متضمن موفقیت مدیریت شهری در پیشبرد پروژه هاست، گفت: علی رغم وجود قوانین متعدد که دولت را مکلف کرده تا تعهداتی نسبت به مدیریت شهری داشته باشد، - شکوه فر گفت:همکاری دولت متضمن موفقیت مدیریت شهری در پیشبرد پروژه هاست اما شورای پنجم نتوانست اطمینان مردم را جلب کند.

بنیامین شکوه فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه همکاری دولت متضمن موفقیت مدیریت شهری در پیشبرد پروژه هاست، گفت: علی رغم وجود قوانین متعدد که دولت را مکلف کرده تا تعهداتی نسبت به مدیریت شهری داشته باشد، ولی دولت ها فارغ از جهت گیری های سیاسی از آن سرباز می زنند.

وی گفت: به عنوان مثال در موضوع حمل و نقل ریلی یا حمل و نقل عمومی و یا در بحث خدمات و هزینه های مربوط به مسافر یا موارد مشابه، دولت ها وظایفی دارند که در دوره های مختلف به وظیفه خود عمل نکرده اند.

رییس اندیشکده حقوق شهری و شهروندی با بیان اینکه این رفتار دولت با مدیریت شهری ناشی از حضور یک خصلت ذاتی در نهاد دولت و قوه مجریه است که براساس آن مدیریت شهری را برنمی تابند؛ اظهار کرد: در سال های اخیر بسیاری از موضوعات در حوزه مدیریت شهری قابل حل و فصل بود، اما زمانی که به مرحله عمل می رسید دولت ها مدیریت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمین موفقیت مدیریت شهری منوط به همکاری دولت است

تضمین موفقیت مدیریت شهری منوط به همکاری دولت است