مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-04-28سياسي

امکان صادرات محصولات حوزه فناویهای نرم با خانه های خلاق


محصولات حوزه فناوریهای نرم و صنایع فرهنگی می توانند به واسطه خانه های خلاق با کسب استانداردهای لازم در مسیر تولید قرار بگیرند و حتی قابلیت صادرات داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار شد با بیان اینکه رسانه امید و امیدآفرینی در جامعه را ترویج می دهد، گفت: خانه های خلاق و نوآوری کار جدیدی است که معاونت علمی و فناوری طی یک سال اخیر اجرایی می کند.

دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق با اشاره به هدف ایجاد خانه های خلاق افزود: در حال حاضر مزیت های زیادی بین نیروهای متخصص کشور در حوزه های مختلف وجود دارد و امکان اینکه همه شرکتها عنوان دانش بنیانی بگیرند وجود ندارد زیرا برای دانش بنیان شدن باید فناوری محصول یا خدمت از یک پیچیدگی غیر قابل کپی برخوردار باشد که بسیاری از طرح ها به این دلیل رد می شوند.

از این رو پیشنهادی به معاون علمی و فناوری ارائه کردیم که شکل گیری زیست بوم جدید توسعه صنایع خلاق و راه اندازی خانه های خلاق در کنار زیست بوم دانش بنیان بود.

وی گفت: به دلیل اینکه مزیت های جغرافیایی در سراسر کشور وجود دارد در صدد برآمدیم تا خانه های خلاق را در هر استان راه اندازی کنیم.

در حال حاضر هم بسیاری از استان ها حداقل یک خانه خلاق دارند و در برخی نیز دو الی 3 خانه خلاق راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان صادرات محصولات حوزه فناویهای نرم با خانه های خلاق

امکان صادرات محصولات حوزه فناویهای نرم با خانه های خلاق